Wednesday 2 October 2013

CINTA YANG KUKUH BUKANNYA SEKADAR KATA, CINTAKU INI ABADI UNTUK MU

Assalamualaikum baby blogger ,, dah dua hari aku kat rumah nie sorang-sorang .. Harap maklumlaa kawan-kawan aku semua ada kelas ,, kesian jugak kat dia orang semua sampai ke malam .. tapi aku pun pernah sampai ke malam kelasnya gara gara bus aku lembab .. sakit hati kitaa .. HAHA
Pon Pon Ponnnn ,, kereta minicoper nak laluu ,, hehe ,, rindu teramat amat kat si Dia ,, eh eh ada orang bisik kat telinga aku laaa ,, ouhh baby blogger tanyaaa tajuk kat atas tue best .. HAHA  ,, ku fikirkan apa ,, hehe ,, baby blogger mestilaa best dahh si Dia yang bagi kat aku tauu .. Jangan Jealouss tauu baby blogger .. sekarang setiap malam kita orang OTP ,, haa nak tahu tak ada malam itu hari dia nyanyikan aku lagu tu sampai habis ,, tak silap tajuk dia SANDIWARA CINTA  .. hmm ,, actually lagu sedih weyhh .. best sangatt dengar dia nyanyikan untuk aku ..

Tapi ada satu perkara aku tak sukaa ,, Dia kata Dia nak pergi JAPAN … kenapa awak nak pergi ?? awak jangan pergi please ,, saya tak sanggup ,, terlalu jauhh wak .. masa malam Dia cakap tue ,, situasi aku memang lain ,, sedihhh gilaa … aku nak nangiss saat tue , tapi aku kena kuat .. hmm -___- dan ada satu malam tu jugak terasa keseorangan sebab Dia tak dapat meluangkan masa bersama aku .. tapi tapew aku faham dah pun maafkan Dia ,, Dia kata lagi Jangan Marah Dia ,, yee aku takkan Marah kat Dia lagi ,,aku bukan apa aku takut kehilangan Dia ,, aku nak jaga Dia ,, aku nak ada dengan Dia .. harap sangat Dia faham  *smile

Haa yang nie best ,, Dia kata kat aku Dia nak duduk serumah dengan aku bila kita orang dapat kerja dekat area sini .. aku terus cakap Of Course I want .. pada malam tue macam – macam bermain kat kepala kita orang berdua ,, haha baby blogger jangan be jealous okey ..  haa ada lagi satu benda 27 september aku menyerahkan account facebook and twitter pada Die ,, aku berani bagi sebab dekat dua – dua account tue bukan ada ‘ harta karun ‘ ,haa ?? harta karun ?? haha tue ayat Dia aku curi .. haha .. aku nak pesan kalau Dia nak bukak , bukak laa tak kisah pun .. aku nak Dia tahu aku memang Setia kat Dia ..kalau ada yang mention or chat tue semua friendly aku .. *smile


Okeyh laa baby blogger ,, aku nak pergi study ,, next week aku ada exam supp paper .. then quiz ada 2 subjek ,, haa mati laa nakkk :D  oke Assalamualaikum  ..