Wednesday 2 October 2013

ALREADY FIVE MONTH WITH DIE !!

Heyhaihoiii  ,, hehe Assalammualaikum kepada pembaca setia aku disini .. Hari ni dah 2 hari bulan sepuluh tahun ke 2013 .. amacam kehidupan korang semua ?? okey tak ?? atau k.o ?? haa baik cakap kalau tak aku suruh baby blogger aku nie tending muka korang yang comel – comel and yang hensem – hensem tue .. haha .. !! sepanjang hujung bulan September hingga hari esok 3 hari bulan jadual aku di penuhi dengan QUIZ INNOVATION TAPI YANG KE ADILANYA AKU KENA BUAT CLASS ASSIGNMENT SEBAB MASA TUE AKU KENA SUPP PAPER B.E  ..  Sebaik EN.HALIL tue boleh di bawa bincang , that why aku dapat kelass assignment sebagai gantinya quiz tue .. hmm .. jadual aku masa tu betul – betul dipenuhi dengan supp paper sem 2 then di tindih lagi dengan kelas sem 3 aku amboiii MELAMPAUNYAAA … (perasaan yang terlalu geram dan rasa nak jerit dari tingkat 20 bangunan hospital sultanah Aminah tue ,, HAHA) . Kemudian aku di beri dugaan yang agak bermacam – macam juga sebab ada di kalangan group member yang di beri tugas oleh aku tapi tak boleh buat .. belum cuba dah kata tak boleh buat .. tahu kau goyang kaki .. kau nak kena penumbokk kaki aku kea pa haa ?? eeiiii *sakit hati kitaa dapat group cam tue …

Okeyhh Already for five month ,, actually aku dengan die sedar tak sedar dah 5 bulan .. aku mengharapkan hubungan niey selama nyaa .. sayang die sangat – sangat tau .. sampai kadang – kadang terbayang kan die .. fuhyooo ,, baby blogger ada ?? haha tak ada kan .. kite jerr ada *suara mentel .. haha *jelir lidah :p
dan tak lama lagi birthday die pulakk ,, 19 november .. aihhh aku harap sangat boleh bagi die sesuatu . indah nyaa kalau time sekarang nie ELAUN aku masukk ... mesti die orang pertama aku ajak keluar date .. hehe :D *gembira nyaa rasa … sekarang hari –hari teman die tidur ,, hehe ,, mana tak nyaa tidur nya semasa oncall dengan aku ,, hehe .. seronok laa sebab orang terakhir yang die ingat adalah aku ,, dan orang terakhir sebelum die tidur adalah aku ada dengan die … terima kasih kepada nyaa sebab hadir dalam diri ini .. kalau laa kita kenal lebih awal mesti hubungan kita dah lama kan …. * tetiba teringat masa  first – first kenal die ,, arghhh sweet nyaa ,, masing – masing malu ,, oncall pun seminggu sekali tau tunggu dah rindu gila – gila baru die nak call aku ,,aku ingat lagi die kata ‘biar laa ,nanti biar orang tue rindu suara kita ‘ alololorhh sweetnyaaa .. hehehe :)

Itu adalah memori yang akan aku simpan dalam diri aku sampai selama nyaa .. takkan aku pernah lupa sedikit pun tentang diri die , aku terlalu menyayangi diri die dan sanggup lakukan apa yang die mahu .. muah baby blogger … alolorh ,, cian – cian baby blogger kitaa nangis sebab kita tak sebut nama die .. HAHA  .. babyyy blogger tak muhh touching – touching dengan kitaa .. hehe .. oke laa dah malam pun aku pun dah nak tidur .. selamat malam korang …


ASSALAMUALAIKUM AND SEE THE NEW PAGES …