Saturday 30 November 2013

Assalamualaikum baby blogger .. seriously aku rindu kan kau nie ,, huhu ..
dah lama tak tulis kat sini , memang ada tapi tak panjang seperti selalu .. aihh rindu untunk berjumpa dengan diri dia semakin bertambah .. selalu ada untuk dia ,, tapi sekarang mungkin dia busy sikit laa baby blogger sebab tak lama lagi dia dah nak final exam .. tak mengapa , aku tetap faham tapi tu la kelemahan aku cepat sangat nak touching touching bagai kalau dia tak reply text .. maybe aku manja sangat kot sampai macam nie .. tapi aku cuma manja kat dia jer , siapa lagi kalau bukan dengan dia .. Cuma dia jer yang ada dalam kehidupan aku .. tak salah kan ? hmm ,, sejak dia hadir dalam hidup aku , aku rasa lengkap , sempurna , dan dia adalah Nyawa aku .. ye dia Nyawa aku , tiada dia aku rasa gelisah , risau and everythings ..


Dia selalu cakap kalau dia rindu dia tengok blogger nie ,, thanks sebab nak baca .. sekarang rasa macam sorang sorang pun ye ,, ntah laa ,, tak tahu nak cakap cam ner ,, gila woii kalau tak jealous kan ! sumpah jealous dengan dia tapi aku senyap jer laa .. Cuma harap dia faham laa ,, aku aku aihhh tak tahu laa nak cakap cam ner … sorry not in mood laa … daa ! see next pages kalau dah ada idea laa okey … salam …