Tuesday 3 December 2013

HELLO DISEMBER .... !!!

hello Disember  ,, wahh dah bulan 12 dah ,, apa function bulan nie aek ?? haha setahu aku bulan 12 nie ramai budak sekolah rendah pergi bersunat laa .. kemudian bercuti dengan keluarga tak pun dengan yang tersayang ,, kan kan kan ... hmm bestnya kalau aku dapat bercuti dengan dia ,, angan angan tinggi betul laa aku nie kan ,, nak buat macam mana , aku mampu cipta angan angan jerr tapi ntah dapat atau tak aku pun tak tahu ,, macam nipis jerr … (sedih pilu hati nie bila dia cakap bulan 6 baru nak jumpa) hmm mampu tersenyum jer walaupun hati sedih .. walau apa pun aku tetap tunggu ..

aku kan menunggu hingga kita kan bersama , kau akan selalu ku cinta ooohhh ( eh eh alahai menyanyi pula aku lagu akim nie , haha ) malam tadi aku cuba terangkan pada dia yang aku sunyi bila dia tiada disisi aku ,tapi satu hal aku tertarik pada kata kata dia “kalau aku tetap tak faham dia , dia tetap akan sayang kat aku” sweet kan ? hmm sebab tu laa aku sayang dia , aku tetap akn faham situasi dia walau macam mana sekali pun ..  dan aku pun tahu dia kalau marah dia cepat reda . tapi tue laa aku selalu buat dia marah ,, saya minta maaf awak . saya tak nak buat lagi .. sebab saya sayangkan awak lebih dari segalanya .. *smile sambil menitis air mata nie ..

ku ingin kau berada sisiku , dalam waktu sukar atau bahagia , ooohh cinta panjang kan laa cinta hamba ini … cinta berikanlaa kekuatan untuk meniti cubaan darimu ,semoga hari kami kembali menyinari jalan ini ..  ohh ohh ( hee ,, tetiba lagu nie pula bermain dalam telinga aku , aihh ,, best pula tue , dengan sendiri nya tangan aku menaip part yang nie .. hahaha so sweet kan baby blogger .. ) sebenarnya cinta aku dengan dia terlalu banyak dugaan such as ‘cemburu’ , ‘selalu marah’ , ‘not understand with life’ and everthing . walaupun terlalu banyak dugaan aku tetap tempuh dengan hati yang ikhlas nie .. aku nak jaga semuanya .. aku nak kawal semuanya nie ..

actually , dah dua hari aku cuba cari idea menulis nie , campur campur jadilah cerita pada kali nie ..  huhu .. ohh yaa tak lama lagi aku akan mulakan sem baru aku . amboiii macam cepat jer macam jerk an .. haha , tak kisah laa .. tapi harap harap bila dah naik sem baru nie , tiadalah pening kepala aku macam sem sem sebelum nie , errghh sakit hati aku kalau nak ingat balik .. nie lagi sorang , aku texting banyak kali bila nak bank in duit topap aku rm30 tak reti nak bayar ,, dikata esok esok .. esok jadahhh kau laa kak !! sorry laa aku cakap baik baik kau buat tak tahu jerr kan ,, aku tak membebel nie pun kau still buat bodo macam tak ada papew kan ,, jawabnya memang duit aku terbang lagi laa kan kat syamir rm30 bayarkan topap kau tue !! aku takkan tanya tapi aku nak kau ingat sendiri laa beb ! aku pun cari makan kot ! errr kata kerja part time tapi still tak leyhh bank in ! pehal weyh ?? errr ..  *perasaan marah !

hey baby blogger ok laa , cukup kot . disember ? biasanya musim hujan , mesti loji kat tempat aku banjir ,, haha tetiba teringat pula 3 tahun lepas .. angah pergi tengok banjir dengan kita orang , balik dari tue mata dia bengkak .. ooo kesian ,, lagi dia nak beli makanan kat area situ ,, errghhh memang tak laa kita orang nk beli ..  mau seminggu jalan jem sebab terputus hubungan ae ? haha macam tue laa kot .. sebab sayong nak ker bt tak ley bt nak ke laluan sayong pun tak leyh .. so tengah tengah tue laa banjir .. muau tak dalam beb ,, ! so , bulan nie hati hati laa oke ,, untuk dia pun , semalam tengok berita tempat dia area area situ dah ada yang banjir . be carefully ye dear ..


oke assalamualaikum and see next pages !