Tuesday 19 November 2013

THE DATE IS IMPORTANT 19 NOVEMBER !!

assalamualaikum ,,,
baby blogger nie sihat tak ? baby blogger hari nie birthday dia ,, wahh alhamdulillah dia gembira walaupun kami ada persalahan faham sikit ,, anyway nak nyanyi kejap untuk dia ...

"Happy Birthday to you , Happy Birthday to you , Happy Birthday to my love .. semoga panjang umur , dimurahkan rezeki , senyum selalu , belajar rerajin ye ( nie penting ) , saya sayang awak sampai bila bila , sungguh gembira dapat kenal awak , saya harap nama saya selalu ada dalam pemikiran awak , saya tak sanggup kehilangan awak , saya sayang awak beribu tahun , segala janji yang pernah saya beri pada awak , saya takkan lupa , saya harap kita selamanya bersama , saya seronok sangat dapat webcam dengan awak lagi lagi dapat celebrate birthday awak masa nie .. terima kasih awak hadir dalam hidup saya selama nie , dan you everything for me dear ... "


yeeahhh ,,, akhirnyaa awak dah 19 tahun daa ,, kita dah tak sama umur dah ,, hehe dulu aku selalu cakap dia still lagi sama umur dengan aku 18 tahun sebab birthday dia tak sampai lagi masanya , bilaa dah sampai haa baru betul dia 19 tahun ,, aku happy sangat sangat bersama dia selama niey baby blogger ...tapi kalau indah dapat face to face kan .. niey laa face dia yang aku suka tengok ... geram sangat ,, nak cubit cubit pipi dia .. haha !

kesian dia kena tujuh biji telur dari classmate dia ,, dia ngadu tadi sakit kepala dengaan bahu ... hmm sian dia .. nape laa banyak sangat telur yang dibaling kat dia ... eeiiii kalau ye pon nak baling setakat tiga biji dah cukup laaa ...nie tak ... hmmm kesian dia ...

okelaaa ,, good night korang ...
assalammualaikum ...