Friday 15 November 2013

Assalamualaikum  !!

Ku pandang langit adanya sesuatu di dalam fikiran yang sentiasa muncul iaitu dia ,
Setiap masa ku pandang langit adanya dia di dalam fikiran ,
kadang kala aku mengharapkan bintang yang ada di langit ini akan sentiasa bersinar seperti mana dia yang menyinari kehidupan ku ini ,
Sungguh hati ini berterima kasih kepada dia yang banyak memberi sokongan dari jauh untuk aku teruskan kehidupan yang selama ini telah lama sepi ..
Dengan ada nya langit yang seluas luas nya ,
kalau boleh ku tulis kan sesuatu dan hanya tuju kepada dia ,,
aku ingin dia tahu bahawasanya “Aku Tidak Sanggup Kehilangan Dia” …


Haii ,, permulaan yang sangat menarik kali nie kan baby blogger .. sekarang nie aku sedang padang langit yang sangat indah di temani bintang bintang dan juga angan angan bersama dia ,, indahnya kalau semua nie terjadi didepan mata ku sekarang , takkan ku lepaskan diri dia pergi mana mana sekali pun ke toilet .. hihi * ketawa sopan  ,, hehe tak ada laa ,, ke toilet mestilaa boleh ..
baby blogger , semalam kan aku oncall dengan dia ,, every night before want to sleep must to oncall .. kalau tak ? tidur aku tak lena ,, pernah sekali tue , tak oncall ,, aihh mau aku guling guling atas katil .. hehe sebab daa selalu dengar suara dia ,, walaupun sekejap pun jadi laa supaya tidur dan segalanya mudah dilakukan ,, *hihihi ketawa sopan again ..

malam 16 novemver , hari fisrt aku webcam dengan dia ,, wahh sumpahh omey sangat dia ,, seronok ,, happy ,, excited , and everythings laa ,, sempurna sangat depan mata aku .. thanks sebab sudi webcam dengan aku .. baby blogger jangan jealous yee ,, haha ...
anyway , dia terlalu sibuk dengan quiz , test , presentation .. tak lama lagi dia pulaa yang final .. apa apa pun buat yang terbaik ye dear ,, i'm always understand your situatuion ..
erm,,ngantok daa mata... oke laa daaa