Thursday 19 December 2013

assalamualaikum ...

Kalau di takdirkan seperti yang dirancang , maka jadi laa ia .. Namun mampu kah aku lalui semua nie sorang sorang ? mungkin ia mungkin tidak , menyanyangi seseorang bukan mudah untuk aku , sebab tue aku tak mampu hidup tanpa dia , aku dah anggap dia macam keluarga aku , dan perkataan paling mudah adalah PENTING DALAM KEHIDUPAN AKU ..

Izinkan laa aku untuk menyanyangi dia , mencintai dia , merindui dia seperti sedia kala .. ia aku tahu bukan mudah tapi beri laa peluang untuk aku berada di hati dia selama nya seperti keluarganya .. aku memerlukan dia sehingga nyawa aku tamat . aku cuba untuk menjadi yang lebih sempurna untuk dia .. dia adalah nyawa aku .. tolong laa percaya kata kata saya niee ... * i want to cry ... (T_T)

aku takkan mencintai orang lain , aku takkan menerima orang lain , ! enam bulan adalah tempoh paling lama bagi aku mengenali dia , macam macam di lalui bersama . Ia aku ngaku dia terlalu manja , baik , comel , and everything ada pada dia ,, sebab tu aku suka dia ,, dan paling penting always care about me .. best kan selalu ada dengan kita , lagi lagi orang yang kita terlalu sayang .. indahhh pertemuan nie ..

Dia telah banyak mencorakkan kehidupan aku , banyak memberikan kebahagiaan pada aku .. terima kasih sebab hadir dalam kehidupan aku , kalau satu hari jumpa dia , izinkan laa aku memeluk dia sebagai tanda terima kasih sebab menjaga aku selama nie ,, ya tuhan .... sedih nyaaa bilaa teringat pada malam kelmarin .. hanya tuhan tahu betapa sedih , betapa sakit , betapa segala galanya ....

aku cuma nak dia ,, aku tak sanggup kehilangan dia ... please believe me .. tak lama jer lagi dia dah nak final exam ,, harap harap dia dapat jawab ,, tapi dia habes jerr final exam aku pulaa yang baru start new sem .. haha untung laa dia berehatt ... dia kata nak amek lesen kereta .. wahhh seronok laa diaa nanti .. hehe .. oke laa ngantukk laaa ,, tidurr jom ! heee >.<

good night ! see next pages ~