Friday 27 December 2013

Assalamualaikum …

Alhamdulillah , hari ini adalah hari jumaat terakhir untuk tahun 2013 .. hmm ,, sekejap jer masa berlalu kan ,, tak lama jer lagi tahun 2014 akan tiba pada diri kita semua ..  tahun 2013 adalah tahun yang banyak pengalaman yang aku lalui .. pehh macam macam aehh … semua nya ada yang pahit , yang manis , yang tawar dan semua yang yang .. hahaha !

Ouh ye ! nak tahu tak cerita 2013 dalam diri aku ? haaa … banyakk sangat kot .. tapi biar laa aku jerr yang simpan dalam diri aku .. nak senang dikatakan buat iktibar pada diri sendiri … fuhhhh ! * hembus nafas …
dah genap setahun aku bergelar sebagai pelajar kolej NMIT .. pehhh ! peritt rasa sampai sekarang Elaun tak masuk masuk .. inikali kasik terjahhh itu kolej , hahaha ! *ayat kakak aku angah …

1haribulan 2014 tahun baru bukan ? dan hari tue juga ulang tahun abah yang ke 54 tak silap .. tapi masa tue juga aku kena pulang ke tempat belajar .. aiiihhh sedihh nyaa tak dapat sambut birthday abahh … *nangis ah macam nie .. heeee
Kemudian , 17haribulan February birthdayyy sayaaaa …. Heee tahun lepas abah belikan jam .. tahun nie ?? nak minta ganti spek mata nie bole ?? heee tak pun jam lagi pun boleh ,, hehehe…. 
Kemudian lagi birthdayyyy angah pula 23 haribulan February 2014 … haaa sama bulan aku dengan angah …  heee harap harap tahun 2014 lebih bahagia dari yang sekarang .. semoga dapat lalui kehidupan dengan sempurna dengan adanya orang yang kita sayang ….
Tahun 2014 nie azam ? hmm ,, nanti laaa belum masuk lagi kan tahun baru .. heee Cuma harap selalu ada dengan family ,, dengan dia , dengan member member yang selalu ada dengan aku … dia ? hmm tak lama lagi start laa final exam dia .. tiga hari tak silap final dia nanti … harap sangat dia dapat jawab … aku sayang diaa sangatt … buat betul betul tau babyyy … *smile ..

Kalau nak tahu , aku jarang call nama dia lagi sebab dah terbiasa dalam diri call baby .. comel kan nama baby dipanggil ,, macam orang nya ,, selalu comel … kalau depan mata aku nie dah lama aku tarikk hidung dia ,, tarik pipi dia kiri kanan .. hehehe ,, sebab comel sangat ,, geram ! hmm itu laa ciptaan tuhan yang paling indah kan baby ,, indah sangat … semua orang boleh tergoda dengan rupa awak tue …

Bagi aku , ini laa tahun yang penuh dengan kegembiraan disamping orang tersayang .. so hargai laaa selagi masih ada , selagi di ambil peduli , selagi diambil berat dan semua nyaaa … jangan pernah abaikan oke .. so harap jumaat yang terakhir untuk 2013 ini adalah yang terindah untuk diri kita semua oke ? berdoalaa semoga semua nya dilalui dengan tenang dengan senyuman …
Oke laa .. ada masa nanti adalah cerita baru … oke ASSALAMUALAIKUM ..


#see next pages !