Saturday 26 April 2014

i love youu so muchh !!

Hai baby blogger !

CINTA ITU HADIR TANPA DIDUGA,
CINTA ITU HADIR  TANPA DIPAKSA,
NAMUN KENAPA SEMUA NYA BERUBAH?
ADAKAH AKU SALAH?

Assalamualaikum ,, hari ini aku hadir dengan seribu harapan ! seribu harapan yang boleh semua orang memiliki .. Tanpa aku sedari ,, harapan aku semakin nipis untuk memiliki dia .. baby blogger aku tak tahu nak kongsikan dengan siapa .. Ya aku tahu dalam beribu orang ,, dalam beribu kawan ,, dan dalam ahli keluargaku tiada siapa yang boleh lagi di percayai lagi .. kenapa ?? sebab semuanya aku pernah lalui sorang sorang tanpa kehadiran dia .. baby blogger pun tahu kan , sebelum kehadiran dia hidup aku bagaimana .. tapi selepas jer muncul dia dalam kehidupan aku ,, aku semakin mampu untuk ukirkan senyuman ,, kegembiraan dan sebagainya ..

YES !! semenjak adanya dia dalam kehidupan aku yang hampir setahun ini , aku sungguh gembira ,, banyak sebab baby blogger .. tahu kenapa .. aku dah anggap dia macam nyawa aku .. that why ,, bila dia sakit , bila dia tak makan aku risau .. aku risau sebab aku sayang dia ,, dia nyawa aku ! untuk dia aku sanggup buat apa sahaja asalkan dia bahagia dengan aku .. aku dah anggap dia macam family aku , darah daging aku .. aku tak nak kehilangan dia , aku tak nak kehilangan untuk kali kedua ..

20 haribulan APRIL 2014 ,, tarikh nie membuatkan aku rasa kehilangan seseorang yang benar benar aku sayangg .. aku tak tahu kenapa dia sanggup buat aku macam nie ! mana janji janji yang pernah dia bagi pada aku !!! mana awak !!! kenapa hukum aku macam ni ! kenapa !! :’( (airmata aku jatuh lagi) hati aku dah lama tertutup untuk yang bernama lelaki ! sampai mati aku takkan bukak hati aku lagi untuk sesiapa melainkan kau  !! Aku tak dapat ubah semua niey , sejak kau hadir aku selalu dengan kau , sebab kau jer yang selalu jaga aku ,, kau jer yang faham apa yang aku mahukan , apa yang aku ada semua benda kongsikan dengan kau .. sebab aku sayanggg kat kauu !! tolong jangan buat aku jadi yang dulu .. aku yang dulu tersangat teruk :’( kalau tak ada kau sekarang nie ,, aku tak tahu apa jadi kat aku sekarang  .

( KU TERMENUNG HAMPIR SETENGAH JAM KE MASA LALU KU DAHULU)


BABY BLOGGER !!! jerittttttt ….
aku sayang diaaaa ,, aku tak boleh tinggalkan dia … dia segala galanya untuk aku .. tolong laa bagi tahu pada dia ,, aku tak boleh hidup tanpa dia ,, kalau dia tak ada nyawa aku boleh mati .. tolong jangan ubah apa apa lagi .. saya sayangkan awak … saya nak awak yang dulu ,, yang ada dengan saya setiap masa .. saya rindu nak manja manja dengan awakkkkkk !!!! saya nak awak jaga saya sampai nyawa saya habis .. please awak .. tolong jangan hancurkan harapan yang sama sama kita mahukan dulu …  saya nak awak selalu dengan saya … :’( :(