Monday 21 April 2014

KENAPA HUKUM AKU !!!

hai baby blogger ,, baby blogger dah lama sangat aku tak share semua dekat sini .. maaf bukan aku lupa atau pon sebagainya .. sejak kebelakangan nie hidup aku macam tak ter urus seperti mana dahulu ... baby blogger :'( *jerittttttt !!! aku sedihhhh aku tak mampu nak tahan semua nie ,, baby blogger aku rasa nak mati lagi bagus .. aku tak mampu nak bertahan demi semua niey .. aku tak dapat nak terimaa !!!

baby blogger kenapa ujian yang macam niey terlalu sukar untuk aku terima ?? kenapa semua orang yang aku sayang , semua nak tinggalkan aku .. apa salah aku  !! *nangis ...aku cinta sangat dekat dia , aku sayang dia ,, aku bagi semua hati aku dekat dia .. tapi kenapa dia buat aku macam niey .. kenapa baby blogger !!! apa salah aku ,, kenapa dia hukum aku sampai macam niey ,, niey semua tak adil !! semua tak adil ...

babyyy blogger airmata aku tak henti henti jatuh ! aku teramat amat sedih ,, kenapa di saat kita menyayangi seseorang itu akhir nya dia buang kita !!! aku takkan terima semua niey !! aku tak mampu hidup diaaaaa !!!! aku tak mampu ubahhh semua niee ...... DAN AKU TAK MAMPU NAK BERPISAH DENGAN DIA ... AKU JUGA TAK DAPAT TULIS PANJANG PANJANG SEBAB AIRMATA INI SENTIASA JATUH !!

WASALAMM