Sunday, 22 June 2014

22 JUN 2014

Assalammualaikum ..

Baby blogger haii .. i really miss you .. hehe ..
baby blogger nak tahu tak , jantung hati aku dah lama balik johor tau ,, ada laa dalam 2minggu rasanyaa lepas jer dia habis peperiksaan ,, dia terus balik Johor ..
Baby blogger aku rindu sangat dekat dia ,, dia dah dekat sini .. aku teringin sangat nak jumpa dia ..
walaupun sekejap tak apa laa , janji dapat jumpa dan mengubat rindu yang telah lama aku simpan ..
dah setahun lebih takkan dia still tak nak jumpa aku ?? apa salah aku ? aku cuma nak jumpa teringin sangat .. hmmmmm :'(
kalau ada rezeki ada laa kan ,, aku sentiasa berusaha nak jumpa ,, macam mana dengan dia baby blogger ?
tak pew laa ,, jika satu hari nanti kami berjumpa , itu adalah hari yang paling berharga untuk aku ,, tapi kalau still tak dapat jumpa ? aku hanya mampu berdoa dan berharap dapat jumpa dalam mimpi pon jadi laa ... :'(
asalkan rindu ini terubat ..

ok laa ,, selamat berholidayyy ... daa