Friday, 1 August 2014

SALAM AIDILFITRI KEPADA SEMUA

ASSALAMMUALAIKUM ,,
hai korang ,, raya dah pon nak dekat seminggu kan .. amacam raya korang ?? ada banyak seronok tak ? haha :D
raya kita pada tahun niey ,, alhamdulillahh berjalan dengan lancar .. semoga pada tahun depan dapat beraya lagi seperti tahun niey ,, tahun nie tema keluarga warna merah .. hahaa merah makjahh kauu ..
Duit raya pula ,, haha harus laa dapat ,, sebab aku masih belajar kot ..
tapi dalam dalam raya teringat kat dia,, kalau lahh dia dekat dengan aku ,, aku sudah tentu jumpa dia ,, raya bersama .. mesti seronok kan .. ntah bilaa laa dapat jumpaa ..
rindu sangat kat diaa ,, tapi sejak dia kerjaa ,, kesian bila dengar dia mengadu kaki sakit ,, tak pew laa sabar yee ,, sakit sakit awak tue sayang ,, awak dapat hasilnyaa nanti bila dah cukup sebulan ..
tak lama lagi dah nak balik pahang dah ..
aku akan sayang kau sampai bila bilaa ,, kalau kau dah tak ada dalam hidup aku ,, aku tak tahu apa akan jadi nanti .. btw, i love youu so muchhhh ...

oke laa dah malam ,, assignment aku berlambakk weyy ,, sedih sangat dapat group tiap tiap sem samaa jer perangaii .. hmm :'(

good night guyss ...