Thursday 25 September 2014

Rindu !!

Assalammualaikum and haii ...

Dah lama sangat tak menaip dekat blogger nieyy .. sihat ? hope sihat laa semuanyaa ..
rindu ? rindu ada banyak benda ... rindu pada diri nya , rindu pada suara nya , rindu pada gelak ketawa nya , rindu pada kemanjaannya ...
tapi sejak dia mulaa sem baru , starting duduk rumah sewa , aktiviti harian nyaa menjadi sibuk ..
hmm sedih tapii aku simpan .. sebab takut nak luahkan semua nyaa , tak nak dia risau ..
bila aku fikir , memang betul aku selalu buat dia marah , punca gaduh akan semua berpunca dari aku .. tapi semua yang aku buat tu tak sengaja .. :'(

aku memang rindukan dia yang dulu .... takkan aku lepaskan dia walau apa pun yang terjadi ..
sebab aku terlalu sayangkan dia ... cinta ini hanya untuk dia seorang ....

#selamat malam