Thursday 4 December 2014

HILANG .......

Assalamualaikum ..

Setelah lama aku menyepi untuk mencari ketenangan .. Tapi aku tak mampu nak hadapi nya semua .. kalau dulu mungkin aku kenal apa itu bahagia , aku juga kenal apa itu senyuman ikhlas , dan juga aku kenal apa itu ketawa .. Tapi kini semua nya hilang , jujur aku cakap kehidupan aku tak sama seperti dulu . aku semakin menyepikan diri dari semua orang , hati aku telah lama aku tutup semenjak kehilangan dia . aku tidak tahu kemana arah tuju aku lagi ..

Hari semakin hari akan datang , apa yang pasti hari hari aku sepi , sunyi dan bukan seperti dulu . aku hilang arah , aku kehilangan tempat mengadu , aku kehilangan hati yang aku sayang sangat sangat lebih dari nyawa aku , tapiii kenapaaa semua ini berlaku … setelah berlaku pada malam tue , aku terus berjanji pada hati ini takkan pernah aku isi lagi dan cukup laa cintaa ini berakhir .. takkan aku ulangi kasih sayang, cinta pada mana mana yang bergelar insan.

Semenjak dari zaman persekolahan hinggalah ke hari ini, akhir nya aku mendapati cinta itu hanya permainan manusia .. permainan yang di sia siakan seperti insan yang cacat seperti aku .. Baru aku tahu,  orang seperti aku tidak layak menerima cinta dari sesiapa . Kalau diberi mungkin ini laa yang terjadi , melukakan hati , perasaan kepada diri ini ..

Sedih akan berlarutan hinggalahh akhir hayat aku …  sakit yang aku alami ini aku cuba rawat tanpa ada bantuan dari orang lain .. berat badan ku semakin berkurangan , tubuh ku semakin menampakkan tulang , jiwa ku hancur , pemikiran ku hilangggg seribu nya , mata ku tertutup semuaa .. seolah olah tiada lagi yang bermakna dalam hidup ku …


Selamat malam duniawi yang tidak berpanjangan …..