Tuesday 8 October 2013

7 OCTOBER 2013

IN MY MEMORIES .... LOVE YOUUUU .......

Assalammualaikum ,, heyyy baby blogger .. hoho  (‘o’) lama tak menaip karangan dalam niey ,, hehe ,, baby blogger malam niey aku rasa happy sesangat .. baby blogger nak tahu tak kehadiran Dia membawa seribu senyuman , seribu kasih sayang , seribu kerinduan dan sebagainya .. Dia On The Phone dengan aku malam tadi .. huhu ,, best sesangat .. kan aku dah kata ,, suara Dia buatkan aku menggoda .. haha .. macam mana laa kalau aku jumpa dengan Dia nanti .. aku rasa aku boleh cair dekat depan mata Dia ,, haha .. dengan manja Dia lagi ,, arghhhh confirm punyaa laa terlena .. hehe ,, tak sabar sesangat ..  “ awakkk balikkk laaa johor cepat … *merengekk  di tambah dengan nangis  (T_T)  ,, “
Baby blogger ,, aku selalu baca mesej –mesej lama dengan Dia ,, ehem2 sweet bhaii ,, baby blogger tak muhh be jealous okeyh ,, haha *ketawa jahat :-D ,, seronok sangat baby blogger bila dapat buat orang yang kita sayang tue happy ,, gelak bersama ,, nangis bersama ,susah bersama , senang bersama .. and everythings laa .. hehe .. baby blogger tahu tak aku tak pernah rasa sebahagia macam niey ,, ini laa kebahagiaan yang betul - betul aku dapat bila Dia ada dengan aku .. terima kasih sangat – sangat awak .. * ciom dahi Dia .. hehe ..  lagi satu aku tak save dalam contact handphone nama Dia ,, tapii aku save ‘Babyy Love’ dan tak tertinggal jugakk ‘Mizz Omeyy’ ,, MIZZ OMEY adalah nama yang aku sendiri bagi dan save number maxis Dia ,, tapi sekarangg daa tukarr ,, BABYY LOVE … bilaa member aku ternampak nama Dia kat skrin *Babyy Love ---- calling *  hehe nanti member aku kataa wahhh sweet laa tue .. haha .. macam tetau jerr ,, haruss laa sweet dengan jantung kitaa nieyy .. okee :-)
Malam demi malam , ku selalu menemani mu dalam tidur ,, ku mengharapkan diri ku hadir dalam mimpi mu .. ini laa yang sentiasa aku mengharapkan pada Dia ,, lebih –lebih lagi waktu ON THE PHONE dengan Dia ,, baby blogger nak tengok lagii gambar Dia ?? nanti kalau ada aku kasi tengok baby blogger yee .. tapii baby blogger janji jangan ngurat Dia ,, hehe sebab Dia Milik Aku Dan Bukan Milik Kau baby blogger ..  okeyy laa baby blogger mataa aku dahh mulaii sepet .. haha ,, ngantokkk ouhh ( -__- )zZZ !
Before  I want to sleep .. I want to singing for CAPITAL  J …
[ dengar kan laa aku ,
cerita hati ku , cerita tentang mu ,
aku mahu ikhlas ,
 ikhlas menyayangi mu ,
 tutup la matamu ,
cukup aku dan tuhan yang tahu..
aku telah berjanji menyayangi mu , lahir dan batin ku ,,
aku telah berjanji mendampingi mu , lahir dan batin ku .. ]

Hehe ,, oke assalamualaikum dan kembali berjumpa ke pages baruu tauu … okkk daaa .