Thursday 31 October 2013

Assalamualaikum ,, haii guys .. sekarang bermula cuti semester yang agak lama juga dalam dua bulan macam tu ,, aku berfikir untuk bekerja tapi ntah laa .. seru tak sampai ,, haha ! soo shittt right ?? kemudian ,, dengan cuti dua minggu nie macam – macam aku nak buat aku rasa ,, tapi semua terbatas .. haha ! soo damnn ! rilekss ahh benda boleh settle dengan sekelip mata bhaii .. pertama ,, next week berazam pototng rambut yang agak serabut niey ,, alaa rilekss 2 bulan cuti boleh panjang balikk aku pun duduk rumah jerr bak kata orang jadi puteri lilin ,, HAHA ,, !! 3 minggu lagi family aku pula pergi melancong ke sabah ,, haaa bukan melancong tapi pergi konvo angah aku laa ,, tapi orang kata sambil menyelam minum air ,, so boleh laa aku macm tadi pergi melancong ke negeri orang .. jealous ?? hmm sikit laaa !! sebab aku kena tinggal nanti ,, hmmm …
Dia cuti seminggu nie ,, balik nanti hari sabtu esok 2 november 2013 .. dalam tengahari macam tue dia kata ,, harap dalam keadaan baik – baik jerr dalam bus nanti .. kemudian ,, lagi beberapa hari pula birthday dia … wahhh , dah besar daa dia .. walaupun aku tak dapat sambut nanti aku harap aku dapat tengok dari jauh dia punya celebrate dengan kawan – kawan dia or family dia .. dan itu semua akan buat kan aku tersenyum dari jauhh melihat kegembiraan dia ,, walaupun tak dapat sambut dengan dia nanti .. saya akan sentiasa doa kan awak sayang … dan saya nak kebahagiann bersama awak nanti ..
Tentang dia lagi ,, walaupun dah berhari – hari oncall dengan dia ,, aku tak pernah rasa bosan ,, sebab aku dapat dengar suara dia .. wahhh ,, indahh nyaa ciptaan dari yang maha Esa .. Alhamdulillah dia sempurna di mata aku .. walaupun oncall sampai dia tertidur ,, akku dah tersenyum sebab aku orang terakhir yang teman dia ,, aku tak marah tapi tue laa biasa laa kalau dah macam niey ,, tetiba senyap pelik juga ,, sebaik dia tak ngorok tau ,, hehe macam boo dia tue laa (permainan yang sekarang dia suka main) .. oke laa ,, apa pun aku akan sentiasa ada dengan dia …

Okeee,, see next pages ! daa !