Friday 25 October 2013

SATURDAY PRESENTATION !!

Assalamualaikum ,, and good evening guys .. aku rasa macam dah lama sangat tak kongsi cerita dalam nieyy .. harap maklum aku teramat sibuk menyiapkan assignment pada bulan nieyy ,, ia menakutkan lagi 28 october 2013 dah start final exam for sem 3 .. ermm ,, kejapnyaa dah nak sem 4 next years .. rasa berdebar-debar pon ada .. hari nie aku last presentation for Port Innovation with En.Halil .. rasa macam nak lempang jer muka group aku nieyy ,, last - last tengok kau nya presentation biasa jer .. aku bukan nak berlagak tapi aku sakit hati tengok macam tue sekali ber komunikasi dengan aku .. errr *perasaan marah di pendam sekarang nieyy !
After this ,, aku kena prepare for final exam tak lama lagi ,, woi takut bolehh -__- ...
babyyy bloggerr i miss my babyy .. si Dia pon always dengan tugasan dia , sebaik dia tak abaikan aku tau babby blogger .. sayang dia sangatt - sangat .. rindu dia sangat - sangat ...
okey laaa ,, mata terasa ngantuk sangat ... kt bawah nie picture after presentation with my members :)

 MR. D.I.Y TIME WITH NAMIE, AND SUZIE !
  

 WITH MAHATHIR !!

ITS ME MIAA !!