Saturday 9 November 2013

JE T'AIMIE !!!

Assalamualaikum ,,

Alhamdulillah sudah seminggu aku dekat rumah nie baby blogger .. kalau dulu masa cuti sekolah aku selalu balik sungai mas , Kota Tinggi .. haha ,, itu dulu zaman sekolah ,, sebab makcik aku suka adik beradik aku duduk sana kalau masa cuti cuti sekolah ,, sekarang ? haha jarang sekali lorhh ,, masing masing dah mulai sibuk .. baby blogger , mana haa kawan kawan aku semua ,, mesti semua dah ada yang kahwin kan kan ,, haha *omaiigosstt .. ana sabarudin lagi laa aku tak tahu ,, terus tukar nombor ,, ish ish kali terakhir aku Nampak ana nie dekat Jusco Bukit Indah .. hoho bahagiaa dah bagus bagus .. ana jamil pula ?? yang nie texting aku madah cakap aku sombong jerr ,, haha aku bukan sombong aku Cuma tak ada kredit nak call kau selalu ,, haha *geleng geleng kepala … tak apa laa aku doakan semuaa akan bahagia macam aku dengan dia sekarang ,, kan baby blogger *senyum lebar

Baby blogger nak tahu tak ,, pergaduhan nie macam macam boleh jadi kan ,, tapi aku pernah cakap kat dia , yang aku tak nak gaduh gaduh nie semua kalau ada pun bak kata orang orang tua gaduh gaduh manja ,, not serious pun .. tapi aku takut sangat bila dia marah ,, baby blogger nak tahu tak ,, ada satu hari tue dia marah aku ,, sumpah terus airmata aku meleleh jatuh di pipi .. aku takut sangat ,, pertama kali dia marah kat aku ,, seriously aku akan berhati hati lepas nie ,, aku sayang dia ,, aku tak nak gaduh gaduh or anythings .. insyaallah , seperti mana aku cakap kat dia ‘aku cuba ubah bad atituted such as emo nie’ ntah laa ,, aku sendiri tak tahu baby blogger kenapa emo nie terlebih lebih ,, kadang kadang aku takut sangat terlepas pada orang yang aku sayang ,, aku cuba tahan tahan ,, tapi kesian dia selalu kena marah walaupun benda kecik jer yang jadi .. baby blogger tolong bagi tahu dia ye selama nie aku tak sengaja nak marah dia ,, aku janji aku kawal semua nie ,, aku nak jaga hubungan nie baik baik sampai bila bila .. aku sayang sangat kat diaa ,, kalau ada yang ambil dia dari aku ,, aku berani cakap nyawa aku terus mati ,, baby blogger tolong bagi tahu yee kat dia ,, janji semua bad atituted nie takkan ada lagi dalam diri aku …

Je t’aimie mean I love you .. baby blogger jangan be jealous oke ,, hehe .. masa oncall dengan dia , aku tanya dia , saja nak tahu , hehe ,, akhirnya dia bagi tahu dia save nama aku kat handphone dia Je t’aimie .. lepas dia bagi tahu ,, aku agak loading sikit , haha harap maklum laa ,, haha ,, dia kata tue bahasa Perancis ,, ouhh bahasa perancis , oke oke faham *senyum .. updated dekat twitter jer Je t’aimie ,, ain sukirman ( housemate aku kat kolej ) terus ngajing ,, haha ,, yang nie macam nak kena sepak sepak jer ,, haha .. btw , thanks dia ,, aku suka word yang di save kat handphone dia ,. Kalau masa oncall macam macam kita berdua borak ,, baby blogger jangan jealous tau tau ,, haha ! tapi yang aku suka dengar suara manja dia , comel nyaa ,, indahnyaa ciptaan tuhan kan .. haa dan sekarang nie aku nak layan manja dia , kerenah dia and semua nyaa laa ,, hehe merasai bahagia semakin bertambah tambah … sayanggggg sangat sangat kat dia ..

Eh eh ,, baby blogger macam panjang jer macam panjang jer kali nie bercoretan ,, hehe .. apa apa baby blogger ,, nak kena tumbok ?? haha ,, tak kan laa nak tumbok kau ,, kalau tumbok kau nanti habis lappy aku nie ,, haa siapa mau ganti ? kau ?? kau mana boleh ganti , kau hanya boleh di gunakan oleh aku jer .. haha .. baby blogger nak tahu lagi tak ,, dia kata dia selalu buka blogger aku ,, haha *seronoknyaa dengar .. dan dia suka cakap aku nangis comel , haha tang mana tue sayang yang comel … hehe oke laa nak rehat rehat nie ,, cewaahhhh mentang mentang cuti dua bulann sampaiii lebam .. haHa ..


Oke assalamualaikum and see new pages oke ,, daaa ,,muuaaahhh ! eh baby blogger jangan lupa kirim salam kat dia tau ,, cakap kat dia ‘AKU SAYANG DIA DAN CINTA KAT DIA SORANG’ .. hehe okee daaa